هدایای تبلیغاتی،هدیه تبلیغاتی
هدایای تبلیغاتی،هدیه تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی

شرکت زمان آوران بزرگترین شرکت‌ در زمینه تولید انواع ساعت و هدایای تبلیغاتی در ایران می ‌باشد که در طی سالها فعالیت مستمر موفق به دریافت گواهینامه ها و استانداردهای بسیاری گردیده است. فروشگاه زمان اوران بزرگترین مجموعه در وب که نوآورانه ترین مقرون به صرفه ترین هدایای تبلیغاتی و تبلیغات برای ارگان ها و شرکت های تجارتی و عموم مردم ارائه میدهد. فروشگاه ما برای پیدا کردن محصولات تبلیغاتی برای تمام نیازهای صنفها، سعی کرده شرح و لیست کلیه محصولات خود را در سایت قرار بدهد.همچنین مشاوران ما در سایت سعی میکنند که با مشاوره، شما را به گونه ای راهنمایی کنند که بتوانید محصول که دوست دارید را انتخاب نماید.مجموعه هدایای تبلیغاتی فروشگاه زمان اوران با هدف ارائه انواع هدایای تبلیغاتی نظیر انواع خودکار تبلیغاتی پلاستیکی ، خودکار تبلیغاتی فلزی ، لیوان و فلاسک تبلیغاتی ، ساعت رومیزی تبلیغاتی ، جاکلیدی فلزی تبلیغاتی ، جاکلیدی فلزی چرمی تبلیغاتی ، فلش تبلیغاتی ، ست های مدیریتی تبلیغاتی ، پاوربانک تبلیغاتی ، جاکارتی تبلیغاتی ، ساعت دیواری تبلیغاتی ، کیف سمیناری تبلیغاتی ، کیف پول تبلیغاتی ، صنایع دستی تبلیغاتی ، کتب نفیس تبلیغاتی ، ست های کامپیوتری تبلیغاتی ، سررسید و تقویم تبلیغاتی ، قلم تبلیغاتی و سایر ابزارآلات تبلیغاتی شروع بکار کرده و در این چند ساله توانسته نیاز مشتریان را برطرف نماید.

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی
هدایای تبلیغاتی
هدایای تبلیغاتی،هدیه تبلیغاتی
هدایای تبلیغاتی
کاربران گرامی به منظور پیگیری سفارشات خود کد پیگیری را وارد نمایید

درباره هدایای تبلیغاتی

درباره هدایای تبلیغاتی  شاید بتوان گفت که هدایای تبلیغاتی یکی مهمترین عوامل جلب توجه مشتری است که می تواند اثر زیادی در بخاطر سپردن محصول یا خدمات داشته باشد بنابراین انتخاب صحیح نوع هدیه تبلیغاتی، بکار گیری خلاقیت در طراحی آن و مرتبط بودن آن با محصول یا خدمات مورد نظر از اهمیت بالایی برخوردار است و با توجه به اینکه درصد بسیار بالایی از هدایای تبلیغاتی برای قدردانی از مشتریان یا همکاران بکار رفته و بسیاری از آنها از هدیه تبلیغاتی خود استفاده می کنند، ارائه هدیه ای خلاق که مخاطب را به هیجان آورد باعث خوشنودی مخاطب و پیدا شدن نگرش مثبت نسبت به تبلیغ کننده در او می گردد.
طبق بررسی‌های به عمل آمده اکثر هدایای تجاری، به مشتریان عمده اهدا می‌‌شوند، سپس نوبت به کارفرمایان می‌‌رسد و آنگاه به مشتریان موفق.
علل هدیه دادن متفاوت است و طیفی از <تشکر از مشتریان قدیمی> تا <تشکر از یک کارمند> را که تعطیلات آخر هفته‌اش را به مرخصی نرفته و کارکرده در بر می‌‌گیرد. البته یک دلیل ثابت برای هدیه دادن وجود دارد: تقویت روابط شخصی بین هدیه‌دهنده و هدیه‌گیرنده.
انگیزه‌ها در هدیه دادن‌ها متفاوت است به‌خصوص از این نظر که آیا هیچ پیش‌شرطی در هدیه دادن نهفته است یا خیر. این امر به‌خصوص باید در نظر گرفته شود که آیا هیچ نشانه‌ای از تبلیغ در آن هست یا نه. البته نباید گمان کرد که بحث الان در این چارچوب است که نباید هیچ نفعی از هدیه دادن حاصل شود. برای برخی از شرکت‌ها هدیه دادن بخشی از استراتژی بازاریابی است.
همگان بر یک نکته اتفاق‌نظر دارند: هدیه دادن یکی از راه‌های مقرون به‌صرفه برای ایجاد حس مشارکت و ایجاد روابط ارزشمند است.
پژوهش‌
اگرچه هیچ مدرک مشخصی در این زمینه وجود ندارد که به شما اطمینان بدهد که هدایای تبلیغاتی قطعاً بازده‌ای برای شما خواهند داشت، اما به هر حال انجمن بین‌المللی محصولات تبلیغاتی پژوهش‌های مستمری را در زمینه روابط هدیه‌دهندگان و هدیه‌گیرندگان انجام می‌‌دهد که یافته‌های یکی از آن‌ها حاکی از این است که آنان که هدیه می‌‌دهند در مقایسه با شرکت‌هایی که هدیه نمی‌‌دهند دو برابر شانس تماس گرفتن از طرف هدیه‌گیرندگان را دارند.
شرکت هری اند دیوید که یک شرکت دست‌اندرکار صنایع غذایی است و جزو بازیگران کلیدی در حوزه هدایای تبلیغاتی به شمار می‌آید، برای 25 هزار مشتری خود که سالانه بیش از هزار دلار از این شرکت خرید کرده باشند، هدیه می‌‌فرستد.
شرکت مزبور در یک پژوهش متوجه شد که 5 هزار مشتری دریافت‌کننده هدایا، خرید بیشتری از شرکت داشته‌اند (در مقایسه با مشتریانی که هدیه دریافت نکرده‌اند‌).
حتی اگر شرکت شما دارای چنین بخش پژوهشی نیست،‌ این دلیل نمی‌‌شود که استراتژی بازاریابی نداشته باشید. هدیه دادن به شیوه صحیح می‌‌تواند به ایجاد مناسبات خوب بینجامد و حکم خون را در زندگی اقتصادی شما داشته باشد.
دانلود مقاله مرجع مقاله : درباره هدایای تبلیغاتی تاریخ: 1392/10/23