هدایای تبلیغاتی،هدیه تبلیغاتی
هدایای تبلیغاتی،هدیه تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی

شرکت زمان آوران بزرگترین شرکت‌ در زمینه تولید انواع ساعت و هدایای تبلیغاتی در ایران می ‌باشد که در طی سالها فعالیت مستمر موفق به دریافت گواهینامه ها و استانداردهای بسیاری گردیده است. فروشگاه زمان اوران بزرگترین مجموعه در وب که نوآورانه ترین مقرون به صرفه ترین هدایای تبلیغاتی و تبلیغات برای ارگان ها و شرکت های تجارتی و عموم مردم ارائه میدهد. فروشگاه ما برای پیدا کردن محصولات تبلیغاتی برای تمام نیازهای صنفها، سعی کرده شرح و لیست کلیه محصولات خود را در سایت قرار بدهد.همچنین مشاوران ما در سایت سعی میکنند که با مشاوره، شما را به گونه ای راهنمایی کنند که بتوانید محصول که دوست دارید را انتخاب نماید.مجموعه هدایای تبلیغاتی فروشگاه زمان اوران با هدف ارائه انواع هدایای تبلیغاتی نظیر انواع خودکار تبلیغاتی پلاستیکی ، خودکار تبلیغاتی فلزی ، لیوان و فلاسک تبلیغاتی ، ساعت رومیزی تبلیغاتی ، جاکلیدی فلزی تبلیغاتی ، جاکلیدی فلزی چرمی تبلیغاتی ، فلش تبلیغاتی ، ست های مدیریتی تبلیغاتی ، پاوربانک تبلیغاتی ، جاکارتی تبلیغاتی ، ساعت دیواری تبلیغاتی ، کیف سمیناری تبلیغاتی ، کیف پول تبلیغاتی ، صنایع دستی تبلیغاتی ، کتب نفیس تبلیغاتی ، ست های کامپیوتری تبلیغاتی ، سررسید و تقویم تبلیغاتی ، قلم تبلیغاتی و سایر ابزارآلات تبلیغاتی شروع بکار کرده و در این چند ساله توانسته نیاز مشتریان را برطرف نماید.

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی
هدایای تبلیغاتی
هدایای تبلیغاتی،هدیه تبلیغاتی
هدایای تبلیغاتی
کاربران گرامی به منظور پیگیری سفارشات خود کد پیگیری را وارد نمایید

انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب

انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب

انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب 

محصولات و هدایای تبلیغی برای هر شرکتی از اهمیت خاصی برخوردار هستند زیرا شرکت هااز این طریق خود را به مشتریان بالقوه نشان می دهند اما توجه به طیف محصولات گسترده در دسترس ،چگونه می توان بهترین گزینه را انتخاب کرد؟ در زیر نظرات متخصصین هدایای تبلیغاتی در خصوص سوالات که شما به هنگام خرید و انتخاب هدایای تبلیغاتی باید پاسخ دهید نشان داده شده است .

1)       آیا مشتری به این هدیه احتیاج دارد ؟؟؟

به نظر می آید که این سوال واضح ترین سوال باشد که باید دانست که باید دانست اما اغلب به طور کلی نادیده گرفته می شود . فرض کنید که دریافت کننده هدیه هستید .حال به این فکر کنید آیا این هدیه را حفظ خواهید کرد ؟ و یا به گوشه ی یک کشو پرت کرده وبه فراموشی خواهید سپرد.

2)      آیا مشتری با دریافت این هدیه خوشحال خواهد شد ؟ اگر پاسخ نه است به دنبال هدیه ای دیگر باشید . آیا هدیه تان بازتابی نام برند شما و خدمات شماست ؟ هدیه ای انتخاب کنبد با سرویس ها و محصولات شما همخوانی داشته باشد مثلا یک شرکت خدمات مسافرتی تولید یک کوله پشتی با نام تجاری شما یا یک توپ بازی های ساحلی هدیه بدهد . انتخاب هدایای کاربردی کمک می کند تا مشتریان همواره این هدیه را به یاد داشته یا روی میز کار خود  قرار دهند .

3)      هدیه ای انتخاب کنید که بتوان به راحتی آنها را سفارشی کرد . آیتم هایی را انتخاب کنید که بتوان به راحتی لوگو شرکت یا شعار تبلیغتی تان یا اطلاعات تماس را بر روی آن ها حک کرد . چیدن محصولات در طرح رنگ های مناسب کمک می کند تا بتوان هدایای تبلیغاتی را در کنار برند شرکت نگه داشت تا محصولات  به راحتی قابل شناخت باشند .

4)      آیا محصولات قابل اطمینان هستند ؟؟ هیچ کس هدیه ای دوست ندارد که روز بعد خراب شده و از کار بیفتد حتی اگر رایگان باشد . از میزان کیفیت هدیه ی خود اطمینان حاصل کنید و به فکر تصویر بازتابی باشید که این هدیه از شما به همراه خواهد داشت . اگر هدیه شما کیفیت ندارد به سرعت این تصویر در ذهن مشتریان نقش می بندد که محصولات شما نیز کیفیت لازم را نخواهد داشت

5)     آیا هدیه تان خاص است ؟

تحقیق کنید که رقبای شما چه هدیه ای می دهند  و شما متفاوت عمل کنید . گزینه ی کاملا متفاوت دیگری را انتخاب کنید زیرا این نشان می دهد که شما انسان مقاوم و ایستاده ای هستید این کار همان جایی است که سود سهام شما را زیادتر می کند اگر شرکتی به شما هدیه ای مفید  و کارا بدهد قطعا در ذهن شما بیشتر از شرکتی که فقط یک هدیه غیرکارآمد می دهد باقی خواهد ماند .

مرجع مقاله : تاریخ: 1395/03/11