هدایای تبلیغاتی،هدیه تبلیغاتی
هدایای تبلیغاتی،هدیه تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی

شرکت زمان آوران بزرگترین شرکت‌ در زمینه تولید انواع ساعت و هدایای تبلیغاتی در ایران می ‌باشد که در طی سالها فعالیت مستمر موفق به دریافت گواهینامه ها و استانداردهای بسیاری گردیده است. فروشگاه زمان اوران بزرگترین مجموعه در وب که نوآورانه ترین مقرون به صرفه ترین هدایای تبلیغاتی و تبلیغات برای ارگان ها و شرکت های تجارتی و عموم مردم ارائه میدهد. فروشگاه ما برای پیدا کردن محصولات تبلیغاتی برای تمام نیازهای صنفها، سعی کرده شرح و لیست کلیه محصولات خود را در سایت قرار بدهد.همچنین مشاوران ما در سایت سعی میکنند که با مشاوره، شما را به گونه ای راهنمایی کنند که بتوانید محصول که دوست دارید را انتخاب نماید.مجموعه هدایای تبلیغاتی فروشگاه زمان اوران با هدف ارائه انواع هدایای تبلیغاتی نظیر انواع خودکار تبلیغاتی پلاستیکی ، خودکار تبلیغاتی فلزی ، لیوان و فلاسک تبلیغاتی ، ساعت رومیزی تبلیغاتی ، جاکلیدی فلزی تبلیغاتی ، جاکلیدی فلزی چرمی تبلیغاتی ، فلش تبلیغاتی ، ست های مدیریتی تبلیغاتی ، پاوربانک تبلیغاتی ، جاکارتی تبلیغاتی ، ساعت دیواری تبلیغاتی ، کیف سمیناری تبلیغاتی ، کیف پول تبلیغاتی ، صنایع دستی تبلیغاتی ، کتب نفیس تبلیغاتی ، ست های کامپیوتری تبلیغاتی ، سررسید و تقویم تبلیغاتی ، قلم تبلیغاتی و سایر ابزارآلات تبلیغاتی شروع بکار کرده و در این چند ساله توانسته نیاز مشتریان را برطرف نماید.

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی
هدایای تبلیغاتی
هدایای تبلیغاتی،هدیه تبلیغاتی
هدایای تبلیغاتی
کاربران گرامی به منظور پیگیری سفارشات خود کد پیگیری را وارد نمایید

هدایای تبلیغاتی | 80 ایده تبلیغاتی جهت افزایش فروش قسمت دوم

هدایای تبلیغاتی | 80  ایده تبلیغاتی جهت افزایش فروش  قسمت دوم

بازاریابی / ایده های تبلیغاتی مستقیم

بازاریابی و تبلیغات مستقیم شنوندگان شما را متقاعد می کند تا ما آنها را از طریق یک روش خلاق و جذاب هدف خود قرار دهیم.این می تواند در قالب یک صدا یا تصویر یا رسانه یا یک چیز چاپی یا هدایای تبلیغاتی  باشد.

   1-از ماشین یا کامیون خود استفاده کنید: شما می توانید با پوشش چرخ های خودتان با وینل یا علایم مغناطیسی که کسب و کار شما را تبلیغ می کند.

 

2- علائم بنرها و پوسترها: از تبلیغات کاغذی که فروش شما را زدید،شما را در دسترس قرار می دهند به همراه داشته باشید و در زمان های مورد نیاز فرصت های مناسب از آنها استفاده کنید. مثلا آنها را در مکان های عمومی قراردهید یا در کسب و کارهای خصوصی که افراد به دور هم جمع می شوند توزیع کنید.

3- کارت های کسب و کار: همیشه کارت های کسب و کار خود را همراه داشته باشید و آنها را به آشنایان،همسایگان،همکاران و همه ی کسانی که قرار است با شما در تماس باشند بدهید و به آنان کارت های اضافی جهت استفاده از خدمات رایگان یا تخفیف یا ارائه به دیگر افراد بدهید.

4- چاپ محصولات تبلیغاتی: محصولات خاص چاپی یا حلقه کلیدی، هدایایتبلیغاتی را به مناسبت های مختلف به عنوان هدیه به مشتریان خود بدهید.

5-بروشوها: بروشورها محل مناسبی جهت تبلیغ و بیان ویژگی های یک محصول یا صفات جدید هستند.

6- کارت پستال:کارت پستال های دست نویس از نامه ها ارزان تر هستند و برای رسیدن به چشم انداز بسیار مناسب به مناسب تولد، سالگرد ازدواج، اعیاد به مشتریان خود هدیه کنید.

7- یک خبرنامه به شما اجازه می دهد تا به مشتریان خود به طور منظم ارتباط برقرار کنید.

8- پست الکترونیک مستقیم: کاتالوگ، بروشور و سایر موارد به مشتریان می تواند مستقیم ایمیل گردد.

9- ایمیل منفجر کننده: یک ایمیل چشم گیر بسازید که حس همکاری مردم را برانگیزد و آنها را به اشتراک تشویق کند.

10- تقویم: یک تقویم تبلیغاتی که شامل محصولات و دیگر اطلاعات در مورد شرکت باشد ایجاد کنید.

11- منظره ی بصری: در بیرون مغازه خود یک میز چشم گیر قراردهید مثل بالن یا عروسک بادی متحرک

12- با گچ بر روی پیاده رو بنویسید: نوشتن یک پیام بازاریابی خلاق در مکان های که مردم به احتمال زیاد آن را می بینند.

13-استخدام یک آژانس تبلیغاتی یا شرکت بازاریابی: ممکن است شما بخواهید تبلیغات شرکت خود متخصصان خارج از شرکت بسپارید، مطمئن باشید که شما برای انجام تحقیقات در یک شرکت به متخصص نیازمند هستید.

14-ARG-AR  مانند لاشخوری است که روابط بیان محصولات شما را شکار می کند که بصورت آنلاین در زندگی واقعی ما اتفاق می افتد.شرکت کنندگان ممکن است دوستان خود را دعوت کنند و افراد بیشتری به شما جذب کنند.

15- ارسال ایمیل خودکار: وب سایتی بسازید که هرچند وقت یکبار برای مشتریانی که خرید نکرده اند ایمیل ارسال کند.

16-یک تبلیغ بسازید: یک تبلیغ بسازید آن را در رادیو، تلویزیون و یا حتی قبل از یک تئاتر محلی پخش کنید.

17-تبلیغات مجله یا روزنامه: یک فضای تبلیغاتی برای جذب مخاطبین خاص در روزنامه یا گاهنامه ها در نظر بگیرید .

18-یک وب سایت بسازید: حتی کسب و کارهای کوچک هم می توانند از طریق یک وب سایت تبلیغاتی با یک url به یاد ماندی به سود برسند.

19- بنر تبلیغاتی وب: بنرهای تبلیغاتی سایت هایی که بازار شما را مورد هدف قرار می دهند، یکی از ایده های محبوب این است که یک سوال بی اهمیت در مورد تبلیغات و تخفیف دهیم.

20-ویدئو پرطرفدار و همه گیر یک ویدئو جالب و پرطرفدار در you tube بسازیم و پخش کنیم.

21-از مشتریان قدر شناس خود بخواهید تا داستان زندگی شون را رو به سوی دوربین بگویند سپس از آنها یک کلیپ یا ویدئو بسازید.

22-طنین رنگ: یک طنین خاص برای تبلیغات مورد نظر بگیرید که در دهن مردم بماند و در رادیو و تلوزیون و تبلیغات you tube آن را پخش کنید.

23- کد پاسخ سریع: یک کد QR  شبیه بارکد به تبلیغات خود اضافه کنید تا مردم بتوانند مستقیم از طریق وب سایت با ما در ارتباط باشند.

24- تبلیغات در فضای باز: بیلبوردها ونشانه های تبلیغاتی می تواند مردم را به طور مستقیم با محصول شما آشنا کند .

مثل یک تبلیغ درفروشگاه.

25 - تبلیغ در زیر برف پاکن یا جلوی شیشه های ماشین :  تبلیغات چاپی فوق خود را در یک پارکینگ عمومی شلوغ جلوی شیشه خودروها قرار دهید .

26- بازاریابی مخفی : شما می توانید از طریق بازاریابی دهان به دهان توسط افرادی که شما استخدام  کرده اید در کلوپ ها یا کافه ها یی که در مورد محصولات شما توضیح می دهند الهام بگیرید.

27 - استفاده از ایمیل صوتی : پیام های صوتی یک فرصت بازاریابی مناسب است که می تواند تخفیف ها یا  محصولات جدید را به مشتریان معرفی کند .

28 - رضایت نامه های مشتریان : از مشتریان راضی خود رضایت نامه هایشان را جمع آوری کنید و آنها را در اولویت بازاریابی قراردهید .

29 – عروسک رقاص : را در یک مکان شلوغ و پرتردد یک نفر لباس احمقانه و خاص به تن کنید و علامت یا نشان تجاری شما را نمایش دهد.

30- شبکه های اجتماعی : حضور خود در فیسبوک تویتر ودیگر شبکه های اجتماعی حفظ کند و با کسانی ارتباطتان را حفظ کنید که زمان برای برقراری ارتباط متناوت با آن را دارید.

31- مورد ویژه یک نور افکن بزرگ برای چند شب اجاره کنید این کار بسیار جذاب است و افراد را تحت تاثیر قرارمی دهد.

32-برچسب :که فقط برای ماشین نیست برچسب را می توان در فضاهای عمومی به عنوان شکلی از بازاریابی چریکی قرارداد.

33-ساخت تیشرت های تبلیغاتی  با لوگوی شرکت شما و اهدای آن به کارکنان تان باعث می شودتا آنها هر جا که بروند تبلیغات شمارا انجام دهند.

34-بگو متشکرم: به ازای هر خرید از مشتریان  تان از طریق پیامک، ایمیل یا یک تماس تلفنی تشکر نمائید.

قسمت سوم >>>

مرجع مقاله : تاریخ: 1395/01/07