هدایای تبلیغاتی،هدیه تبلیغاتی
هدایای تبلیغاتی،هدیه تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی

شرکت زمان آوران بزرگترین شرکت‌ در زمینه تولید انواع ساعت و هدایای تبلیغاتی در ایران می ‌باشد که در طی سالها فعالیت مستمر موفق به دریافت گواهینامه ها و استانداردهای بسیاری گردیده است. فروشگاه زمان اوران بزرگترین مجموعه در وب که نوآورانه ترین مقرون به صرفه ترین هدایای تبلیغاتی و تبلیغات برای ارگان ها و شرکت های تجارتی و عموم مردم ارائه میدهد. فروشگاه ما برای پیدا کردن محصولات تبلیغاتی برای تمام نیازهای صنفها، سعی کرده شرح و لیست کلیه محصولات خود را در سایت قرار بدهد.همچنین مشاوران ما در سایت سعی میکنند که با مشاوره، شما را به گونه ای راهنمایی کنند که بتوانید محصول که دوست دارید را انتخاب نماید.مجموعه هدایای تبلیغاتی فروشگاه زمان اوران با هدف ارائه انواع هدایای تبلیغاتی نظیر انواع خودکار تبلیغاتی پلاستیکی ، خودکار تبلیغاتی فلزی ، لیوان و فلاسک تبلیغاتی ، ساعت رومیزی تبلیغاتی ، جاکلیدی فلزی تبلیغاتی ، جاکلیدی فلزی چرمی تبلیغاتی ، فلش تبلیغاتی ، ست های مدیریتی تبلیغاتی ، پاوربانک تبلیغاتی ، جاکارتی تبلیغاتی ، ساعت دیواری تبلیغاتی ، کیف سمیناری تبلیغاتی ، کیف پول تبلیغاتی ، صنایع دستی تبلیغاتی ، کتب نفیس تبلیغاتی ، ست های کامپیوتری تبلیغاتی ، سررسید و تقویم تبلیغاتی ، قلم تبلیغاتی و سایر ابزارآلات تبلیغاتی شروع بکار کرده و در این چند ساله توانسته نیاز مشتریان را برطرف نماید.

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی
هدایای تبلیغاتی
هدایای تبلیغاتی،هدیه تبلیغاتی
هدایای تبلیغاتی
کاربران گرامی به منظور پیگیری سفارشات خود کد پیگیری را وارد نمایید

هدایای تبلیغاتی | 80 ایده تبلیغاتی جهت افزایش فروش قسمت اول

هدایای تبلیغاتی | 80  ایده تبلیغاتی جهت افزایش فروش  قسمت اول

80  ایده تبلیغاتی جهت افزایش فروش :

1 – از آنجاییکه هر ساله تجارت های ( کسب و کارهای ) زیاد بر سر مشتریان با هم نبرد می کنند ، پیداکردن ایده های تبلیغاتی موثر و جدید برای جذب مشتریان سخت تر و بحرانی تر می شود . گاهی تفاوت میان موفقیت و شکست فقط به یک ارتقاء ساده بستگی دارد . بنابراین چگونه با چالش های آشنایی مردم یا خدمات و محصولات خود مواجه شویم ؟ 

گاه همه نیاز شما یک ایده ِ خوب برای بهبود تبلیغاتی کسب و کار شماست . در اینجا 80 راه ساده جهت افزایش قدرت سازمان و محصول شما هدایای تبلیغاتی و مورد توجه قرار گرفتن آن مطرح می شود :

ایده های تبلیغایت فروش :

تکنیک هایی که یک محصول یا سرویس را دسترس تر و مقرون به صرفه تر و با ارزش تر می کند بیان می گردد :
1) چیزی را به صورت رایگان بدهید (هدایای تبلیغاتی) : گاهی نمونه ای از محصولاتتان را به صورت رایگان دهید یا هدایای تبلیغاتی با لوگوی خودتان به مشتریان هدیه دهید یا هدایای دیگر. در یک مکان کلیدی اجازه دهید مشتریان تجربه کنند که شما در آن مکان کلیدی چه چیزی ارائه می دهید. ارایه هدایای تبلیغاتی یکی از موثرترین راه های افزایش فروش برای شماست

2 ) حراج : می توانید به مناسبت تعطیلات و تخفیف های دیگر به برخی از مشتریان  ویژه یا عموم آنان تخفیف دهید . اما مواظب باشد خیلی تخفیف ندهید چون در اینصورت مشتریان دیگر فقط  منتظر حراج هستند نه خرید کالا به قیمت واقعی آن .

3 ) برگزاری مسابقه : به صورت خودکار مشتریان را در هنگام خرید دارد یک مسابقه کنید همچنین می توانید محصولات خود را به قیمت کسب و کارهای کوچک دیگر ارائه دهید. در هر صورت مطمئن شوید که مسابقه حول شما و محصولتان می چرخد . 

4-کارت های خرید مکرر به مشتریان تخفیف یا محصولات رایگان پس از چندین خرید زیاد ارائه دهید.

5-ارائه تخفیف به گروه های هدف خود: این کار  می تواند یک باشگاه  خاص یا ارتباط و با یک گروه از مردم را تشکیل دهد که در یک رویداد خاص حضور داشته اند.

6-ارائه یک تجارت جدید به پاس وفاداری مشتریان از آنها بخواهید که محصولات قدیمی خود را به عنوان بخشی از هزینه محصولات به ما بازگردانند تا تخفیفی برای محصول جدید باشد.

7-نمایش محصولات خود، محصولات خود را به روش غیرعادی نمایش دهید. مثلا آنها را به شکل یک هرم بچینید یا به شکل خاص و نشانه های عجیب. اگر جلوی مغازه خود یک پنجره دارید با اشیاء سرگرم کننده یا مانکن ها حواس مشتریان را پرت کنید.

8-حمل و نقل رایگان داشته باشید عبارت رایگان همواره مشتریان را جذب می کند و حمل و نقل رایگان مانند یک تخفیف محسوب می شود.

9-ارائه پرداخت آسان و یا طرح های قسطی، ایده های ساده ای برای جذب مشتریان از طریق مقرون به صرفه بودن محصولات وجود دارد.

10-ارائه تخفیف های گروهی و مجموعه ای: این نوعی تخفیف است که مردم درباره آن صحبت می کنند.تشویق مشتریان برای به اشتراک گذاری معامله ی خود به دیگران کمک می کند تا آنها برای شما کارهای تبلیغاتی انجام دهند(تبلیغات گرم(دهان به دهان)).

11-بسته بندی محصولات یا خدمات باهم: محصولات غیرقابل فروش خود را با محصولات محبوبتان بسته بندی کنید. اگر به کسی که خرید کمی دارد محصولات بیشتری بدهیم او را تشویق به خرید بیشتر کرده ایم.

12-تشویق به خرید بیشتر: اجناس گران تر خود را بیشتر به چشم بیاورید و در وب سایت یا مغازه تان بیشتر به آن توجه کنید و از مزایا و دلایل بهتر بودن آن توضیح دهید.

13-فروش ضربدری (متقابل): مشتریان تمایل دارند که دوباره از شما خرید کنند این یک فرصت مناسب برای فروش محصولات و اجناس مکمل (فرعی) مغازه ماست.

14-ایجاد کوپن: کوپن را می توان در کتاب کوپن، یا بسته های ایمیل یا بروی تابلو اعلانات در مناطق پرتردد شهر آگهی کرد. همچنین آن را می توان کنار یک بازاریابی دیگر مثل بروشورها یا برگه های فروش که توزیع می کنید قرار دارد.

15-ارائه ارتقاء اگر به محصولات یا سرویس های خدماتی اضافه می کنید و آنهارا ارتقاء می دهد به مشتریان خود اجازه می دهید به مشتریان خود اجازه دهید که از زمان آن با خبر باشند.

16-فروش قطعات یدکی: عمر محصول خود را تخمین بزنید و از طریق تماس با مشتریان خود از فرسوده بودن محصول خریداری شده آگاهی پیدا کنید. تا در زمان خرابی از شما لوازم یدکی خریداری کنند.

17-ارائه گارانتی: ارائه گارانتی حسن اعتماد مشتریان به شما را افزایش داده و صداقت شما را اثبات می کند.

18-سیاست بازگشت آسان: انگیزه خرید در مشتریان افزایش پیدا می کند زمانی که بدانند میتوانند اجناسی که خودشان انتخاب کرده اند را بازگردانند.

19-تست رایگان: تست رایگان از محصولات شما اجازه می دهد تا مشتریان بالقوه با محصول بیشتر آشنا شده و از آن خرید کنند.

20-کوپن کارت کسب و کار: در پشت کارت کسب و کار خود کوپن چاپ کنید بنابراین مشتریان با دیدن کارت کوپن آن محبوب تر می شوند و از شما خرید میکنند.
قسمت دوم >>>

مرجع مقاله : تاریخ: 1394/12/16